SCRAMBLED EGGS

Scrambled eggs

Yλικά για 2 μερίδες:
4 αυγά
25 γρ. βούτυρο light
2 φέτες ψωμί
60 γρ. αβοκάντο
αλάτι & πιπέρι

Εκτέλεση
Σπάμε τα αυγά σε ένα μπολ, προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι και τα χτυπάμε πολύ καλά με ένα πιρούνι ή σύρμα. Σε αντικολλητικό τηγάνι λιώνουμε σιγά σιγά το βούτυρο ενώ παράλληλα ψήνουμε το ψωμί σε τοστιέρα ή σε σχάρα. Ρίχνουμε τα αυγά στο τηγάνι και με τη βοήθεια ξύλινης κουτάλας ή  μαρίζ σιλικόνης  μετά από περίπου 1-1,5 λεπτό σπρώχνουμε το μείγμα των αυγών από την άκρη του τηγανιού μέχρι το κέντρο. Ο χώρος που αδειάζει στο τηγάνι καλύπτεται αυτόματα από το υπόλοιπο αυγό που δε έχει ακόμα μαγειρευτεί. Συνεχίζουμε την ίδια διαδικασία μέχρι να πήξουν τα αυγά μας χωρίς όμως να πάρουν χρώμα. Τα scrambled eggs είναι έτοιμα όταν δεν έχουν ψηθεί τελείως και διατηρούν πολύ μαλακή υφή, συνεχίζουν τα ψήνονται ελαφρώς και μετά την απομάκρυνση από το τηγάνι. Βάζουμε τα scrambled eggs πάνω στο ψωμί, προσθέτουμε λεπτά φετάκια αβοκάντο και έξτρα φρεσκοτριμμένο πιπέρι.
Διατροφικές πληροφορίες ανά μερίδα (½ συνταγή)
Ενέργεια: 272 kcal
Υδατάνθρακες: 14.6 γρ.
Πρωτεΐνη: 14.3 γρ.
Λιπαρά: 18.3 γρ.
Κορεσμένα λιπαρά: 6.2 γρ.
Φυτικές Ίνες: 3 γρ.