ΦΙΛΕΤΟ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΚΡΟΥΣΤΑ ΜΥΡΩΔΙΚΩΝ & ΨΗΤΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Φτιάξτε φιλέτο γλώσσας και συνοδεύστε το με ψητά λαχανικά. Μία πολύ θρεπτική και άπαχη πρωτεϊνική επιλογή πλούσια σε ω-3 λιπαρά και με μηδενική περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά οξέα

Υλικά για 4 μερίδες:

1️⃣ 700 γρ. φιλέτο γλώσσας
2️⃣ 120 γρ. μουστάρδα με μέλι
3️⃣ 120 γρ. ψωμί σικάλεως ( ή σταρένιο ή ολικής αλέσεως)
4️⃣ 4 χούφτες φρέσκων μυρωδικών (βασιλικός, μαϊντανός, δυόσμος)
5️⃣ 1 κ.γ. κουρκουμά
αλάτι & πιπέρι

Εκτέλεση:

✅ Ξεπαγώνουμε τα φιλέτα γλώσσας και με χαρτί κουζίνας τα στεγνώνουνε πάρα πολύ καλά.
✅ Σε πολυκοπτικό μηχάνημα αλέθουμε το ψωμί με τα φρέσκα μυρωδικά, αλάτι, πιπέρι και κουρκουμά.
✅ Αλατοπιπερώνουμε και τα φιλέτα γλώσσας και με κουτάλι ή με το χέρι μας τα αλείφουμε με τη μουστάρδα προσέχοντας να μην αφήσουμε κενά.
✅ Ρίχνουμε το τρίμμα ψωμιού προσπαθώντας να φτιάξουμε μία ομοιόμορφη κρούστα πάνω από τα φιλέτα και όπου χρειάζεται πιέζουμε με τα χέρια μας.
✅ Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 185 βαθμούς για 20-22 λεπτά.

Γιατί να επιλέξετε ψητά λαχανικά

Αν έχετε βαρεθεί τις σαλάτες, κόψτε σε λεπτές φέτες λαχανικά όπως οι πιπεριές, τα κολοκύθια, τα μανιτάρια, τα καρότα και ραντίστε τα με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και ψήστε στους 200 βαθμούς για 25-30 λεπτά.

Διατροφικές Πληροφορίες ανά μερίδα (1/4 συνταγής):

  • Ενέργεια: 359 kcal
  • Υδατάνθρακες: 25.4 γρ.
  • Πρωτεΐνη: 37.8 γρ.
  • Λιπαρά: 11.3 γρ.
  • Κορεσμένα Λιπαρά: 2.9 γρ.
  • Φυτικές Ίνες: 4.6 γρ.