ΠΑΓΩΤΙΝΙΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ

Παγωτίνια σάντουιτς ολικής άλεσης

Μια  φανταστική συνταγή για παγωτινια  σαντουιτς με μπισκότα ολικής άλεσης  που περιέχουν  ελάχιστες θερμίδες και έχουν  μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες .  Ένα γευστικό σνακ που θα απογειώσει την απόλαυση  όλων σας και είναι ιδανικό ακόμη και για την περίοδο της δίαιτας.

Υλικά για 15 παγωτινια:

1️⃣ 30 ΠΤΙ-ΜΠΕΡ Παπαδοπούλου ολικής άλεσης

2️⃣ 5 μπανάνες

3️⃣ 50 γρ. σταγόνες μαύρης σοκολάτας

4️⃣ 2 κ.σ. φιστικοβούτυρο

Εκτέλεση:

✅ Κόβουμε τις μπανάνες σε φετάκια και τις τοποθετούμε σε σακουλάκι στην κατάψυξη για 4-5 ώρες. Τις αφαιρούμε και τις χτυπάμε σε πολυκοπτικό μηχάνημα ή με ραβδομίξερ χειρός μαζί με το φιστικοβούτυρο μέχρι να πάρουν τη μορφή κρέμας. Ρίχνουμε τις σταγόνες σοκολάτας και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι.

✅ Στρώνουμε ένα ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί και απλώνουμε 15 Πτι Μπερ ολικής άλεσης Παπαδοπούλου το ένα δίπλα στο άλλο σε 3 σειρές των 5. Αδειάζουμε το μείγμα μπανάνας από πάνω, το απλώνουμε ομοιόμορφα με μια σπάτουλα και σκεπάζουμε με τα υπόλοιπα 15 Πτι Μπερ.

✅ Καλύπτουμε το ταψάκι με μεμβράνη και τοποθετούμε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 10 με 12 ώρες. Αφαιρούμε, αναποδογυρίζουμε την παγωμένη πλάκα με τα Πτι Μπερ ολικής άλεσης Παπαδοπούλου και τα κόβουμε με ένα μεγάλο κοφτερό μαχαίρι ώστε να δημιουργηθούν 15 παγωτίνια σάντουιτς.

✅ Αν επιθυμούμε βυθίζουμε το μισό μέρος από κάθε παγωτίνι σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα.

Διατροφικές πληροφορίες ανά παγωτίνι

Ενέργεια: 125 kcal

Υδατάνθρακες: 17 γρ.

Πρωτεΐνη: 1.4 γρ.

Λιπαρά: 2.4 γρ.

Κορεσμένα λιπαρά: 0.4 γρ.

Φυτικές Ίνες: 1.3 γρ.

 

Μια άλλη παραλλαγή της ίδιας συνταγής για παγωτινια με μπισκότα, βρώμη και μέλι, μπορείτε να βρείτε εδώ.