ΠΑΣΤΙΤΣΑΔΑ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ ΜΕ ΜΟΣΧΑΡΙ ΚΑΙ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

Παστιτσαδα ολικης αλεσης με μοσχαρι και μανιταρια

Σήμερα έχουμε συνταγή πεντανόστιμη, ιδανική για υψηλά πρόσληψη σιδήρου, πρωτεΐνης και φυτικών ινών!!!Παστιτσαδα ολικης αλεσης με μοσχάρι και μανιτάρια για να γλείφουν οι μακαρονάδες τα δάχτυλά τους.

ΥΛΙΚΑ ( για 8 μερίδες):
✅ 500 γρ. MISKO Παστίτσιο Νο2 Ολικής Άλεσης
✅ 900 γρ. μοσχάρι ποντίκι ή σπαλομίτα κομμένο σε μικρά κομμάτια
✅500 γρ. μανιτάρια brown ή λευκά
✅ 1 μεγαλο ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
✅ 1 σκελίδα σκόρδο
✅ 200 ml μαυροδάφνη ή κόκκινο κρασί
✅ 400 γρ. τριμμένη ντομάτα
✅ 2 κ.σ. πελτέ ντομάτας
✅ 400 ml ζωμό βοδινού
✅ 6 κ.σ. ελαιόλαδο
✅ φρέσκο θυμάρι (3-4 κλωναράκια)
✅ 1 φύλλο δάφνης
αλάτι & πιπέρι

.
ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1️⃣ Αλατοπιπερώνουμε το κρέας και το θωρακίζουμε σε βαθύ τηγάνι που καίει με 2 κ.σ. ελαιόλαδο. Μόλις πάρει ωραίο χρώμα το αφαιρούμε και αφήνουμε στην άκρη. Στο ίδιο τηγάνι ρίχνουμε τα μανιτάρια κομμένα στα 4 και σοτάρουμε σε δυνατή φωτιά με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, θυμάρι και αλατοπίπερο. Μόλις πάρουν ωραίο χρώμα κατεβάζουμε από την φωτιά.

2️⃣ Σε μεγάλη κατσαρόλα σοτάρουμε το κρεμμύδι το σκόρδο με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι, και τη δάφνη. Προσθέτουμε τα μανιτάρια, τον πελτέ και ανακατεύουμε για 3-4′. Ρίχνουμε το κρασί και μόλις πάρει μια βράση, προσθέτουμε την τριμμένη ντομάτα, τον ζωμό και το νερό. Ανακατεύουμε καλά, προσθέτουμε και το κρέας, χαμηλώνουμε την φωτιά (στο 3 από 9), σκεπάζουμε το καπάκι και σιγομαγειρεύουμε για 2,5 – 3 ώρες.

3️⃣ Σε άλλη κατσαρόλα βράζουμε το MISKO Παστίτσιο  σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.

4️⃣ Σουρώνουμε και σερβίρουμε ζεστό με το μοσχαράκι, τα μανιτάρια και γαρνίρουμε με έξτρα φρέσκο θυμάρι.

.

Διατροφικές Πληροφορίες ανά μερίδα (1/8 συνταγής):

Ενέργεια: 614 kcal
Υδατάνθρακες: 67 γρ.
Πρωτεΐνη: 35.1 γρ.
Λιπαρά: 22.4 γρ.
Κορεσμένα Λιπαρά: 5.9 γρ.
Φυτικές Ίνες: 8.2 γρ.
.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ
✅ Το κοκκινιστό μοσχάρι συνδυάζεται με ζυμαρικά ολικής άλεσης για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου.
✅ Στην απορρόφηση του σιδήρου συμβάλλει και η βιταμίνη C, πλαισιώστε το πιάτο με λίγο χυμό πορτοκάλι, πράσινη σαλάτα με λεμόνι στη sauce ή με κόκκινες πιπεριές.
✅ Μην προσθέσετε τυρί στο πιάτο, το ασβέστιο του εμποδίζει την απορρόφηση του σιδήρου.
✅ Το κοκκινιστό μοσχάρι είναι εξαιρετική πηγή λυκοπενίου και βιταμίνης Β12.