ΣΠΙΤΙΚΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ ΜΕ 1 ΜΟΝΟ ΥΛΙΚΟ

Θα χρειαστείτε 20 με 25 λεπτά για να φτιάξετε το δικό σας βούτυρο αμυγδάλου στο μπλέντερ. Ένα κρεμώδες και πολύ γευστικό spread το οποίο μπορείτε να καταναλώσετε μόνο του, ως άλλειμμα στο ψωμί ή να το χρησιμοποιήσετε ως υποκατάστατο του βούτυρου στα γλυκά.

Τι θα χρειαστούμε:

1️⃣ 400 γρ. αμύγδαλα ωμά ανάλατα
ΜΟΝΟ

Εκτέλεση:

✅ Σε ταψί απλώνουμε τα αμύγδαλα και τα καβουρδίζουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 10 λεπτά.
✅ Σε μπλέντερ χτυπάμε υπομονετικά για αρκετά λεπτά τα αμύγδαλα μέχρι να βγάλουν τα έλαια τους και να πάρουμε ένα ομοιόμορφο μείγμα. Ενδιάμεσα σταματάμε το χτύπημα, ανακατεύουμε και ξεκολλάμε από τα τοιχώματα αρκετές φορές.
✅ Αποθηκεύουμε σε γυάλινο βαζάκι και συντηρούμε για αρκετές ημέρες.

Διατροφικά στοιχεία αμυγδάλου

✅ Το 80 % των λιπαρών στα αμύγδαλα είναι μονοακόρεστα λιπαρά που βοηθούν στη βελτίωση του λιπιδαιμικού μας προφίλ, μειώνοντας την «κακή» LDL χοληστερόλη.
✅ Παρά το ότι έχουν πολλές θερμίδες δεν συνδέονται επιστημονικά με αύξηση βάρους λόγω των φυτικών ινών τους που προκαλούν κορεσμό.
✅ Συχνή κατανάλωση αμυγδάλων έχει συνδεθεί με χαμηλότερο ρίσκο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και καρκίνου.

Γιατί να το φτιάξετε

1️⃣ Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε σαν άλειμμα σε πρωινό ή σνακ
2️⃣ Είναι ένα πολύ υγιεινό υποκατάστατο για βούτυρο στα γλυκά
3️⃣ Αποτελεί πρώτη ύλη για smoothies και παγωτά
4️⃣ Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για παρασκευή sauce για φαγητά και σαλάτες

Και φυσικά με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να φτιάξετε φιστικοβούτυρο, βούτυρο φουντουκιού & βούτυρο από κάσιους και από φιστίκι Αιγίνης.

Διατροφικές πληροφορίες ανά 1 κ.σ. (15 γρ.)

• Ενέργεια: 87 kcal
• Υδατάνθρακες: 3 γρ.
• Πρωτεΐνη: 3.2 γρ.
• Λιπαρά: 7.6 γρ.
• Κορεσμένα Λιπαρά: 0.6 γρ.
• Φυτικές Ίνες: 1.8 γρ.