ΦΙΛΕΤΟ ΣΟΛΟΜΟΥ ΣΕ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ ΜΕ ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ

Μια συνταγή που αξίζει όλοι να δοκιμάσετε. Φιλέτο σολομού σε λαδόκολλα με σπαράγγια. Πλούσιο σε ενέργεια, πρωτείνες και Ω-3 λιπαρά οξέα, πρόκειται για ένα πιάτο που μας προσφέρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα.

Υλικά για 2 μερίδες:

✅ 2 φιλέτα σολομού 7 Θάλασσες
✅ 16 σπαράγγια

Για τη sauce:
✅ 2 κ.σ. μουστάρδα Dijon ή με μέλι
✅ ξύσμα από 2 λεμόνια
✅ χυμό από ½ λεμόνι
✅ 50 ml ζωμό λαχανικών
✅ 1 κ.σ. ελαιόλαδο
✅ 1 σκελίδα σκόρδου ψιλοκομμένη
αλάτι & πιπέρι

Εκτέλεση

1️⃣ Σε ένα μπολ αναμειγνύουμε όλα τα υλικά της sauce και με πινέλο αλείφουμε τα φιλέτα σολομού.
2️⃣ Κόβουμε 3-4 εκατοστά από το σκληρό μέρος της βάσης των σπαραγγιών. Αλατοπιπερώνουμε.
3️⃣ Σκεπάζουμε τα φιλέτα σολομού και τα σπαράγγια πρώτα με αντικολλητικό χαρτί και στη συνέχεια με αλουμινόχαρτο.
4️⃣ Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 210 βαθμούς για 10 λεπτά, ξεσκεπάζουμε και ψήνουμε για άλλα 2-3 λεπτά.

Θρεπτική αξία ανά μερίδα (1/2 συνταγής):

  • Ενέργεια: 377 kcal
  • Υδατάνθρακες: 12 γρ.
  • Πρωτεΐνη: 28.9 γρ.
  • Λιπαρά: 21.9 γρ.
  • Κορεσμένα Λιπαρά: 7γρ.
  • Φυτικές Ίνες: 2.9 γρ.