NO BAKE ΜΠΑΡΕΣ ΜΕ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΣ ΧΟΥΡΜΑΔΕΣ

No bake μπαρες με βασιλικούς χουρμάδες

Πανεύκολη συνταγή για θρεπτικές no bake μπαρες με βασιλικούς χουρμάδες και  μόνο 4 υλικά!
.
Για 8 μπάρες θα χρειαστούμε 👨‍🍳:
1️⃣ 150 γρ. βασιλικούς χουρμάδες
2️⃣ 70 γρ. ωμά ανάλατα κάσιους
3️⃣ 20 γρ. Ποπ φαγόπυρου ή κινόας
3️⃣ 80 γρ. μαύρη σοκολάτα

.
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

✅ Μουλιάζουμε τους χουρμάδες για 10 λεπτά σε καυτό νερό.
✅ Χοντροκόβουμε τα κάσιους με μαχαίρι ή τα χτυπάμε ελάχιστα σε πολυκοπτικό.
✅ Σε πολυκοπτικό μηχάνημα χτυπάμε τους χουρμάδες μέχρι να πάρουμε μία πάστα.
✅ Σε ένα μπολ ρίχνουμε την πάστα χουρμάδων, τα κάσιους, τον φαγόπυρο, την μαύρη σοκολάτα λιωμένη και ανακατεύουμε καλά.
✅ Σε μια μακρόστενη φόρμα για κέικ στρωμένη με αντικολλητικό χαρτί ρίχνουμε το μείγμα και πιέζουμε καλά με τα χέρια μας. Βάζουμε στο ψυγείο για 1-2 ώρες ή μέχρι να σφίξει το μείγμα. Αφαιρούμε και κόβουμε σε 8 κομμάτια.

.
Διατροφικές πληροφορίες/ μπάρα:
Ενέργεια: 169 kcal
Υδατάνθρακες: 27.7 γρ.
Πρωτεΐνη: 4.3 γρ.
Λιπαρά: 7 γρ.
Κορεσμένα λιπαρά: 3 γρ.
Φυτικές Ίνες: 3.1 γρ.
.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ:

🔸Οι βασιλικοί χουρμάδες έχουν 50% παραπάνω κάλιο από τις μπανάνες. Το κάλιο είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό συστατικό για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, τη φυσιολογική λειτουργιά του αναπνευστικού συστήματος και την υγεία των μυών 💪. Μάλιστα πρόσφατη μελέτη στις ΗΠΑ έδειξε ότι μόνο το 2% του πληθυσμού προσλαμβάνει τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη σε κάλιο ‼️Γίνεται αντιληπτό λοιπόν πόσο σημαντικό είναι να καταναλώνουμε τρόφιμα πλούσια σε κάλιο..
🔸Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση βασιλικών χουρμάδων συνδέεται με βελτιωμένη αθλητική απόδοση καθώς φαίνεται ότι καθυστερεί την εμφάνιση του αισθήματος κόπωσης και του μυϊκού κάματου. Άρα αποτελεί ιδανική τροφή για πρόσληψη πριν από τρέξιμο 🏃‍♂️, ποδηλασία 🚴 & κολύμβηση 🏊‍♂️
🔸 Κατανάλωση 2 βασιλικών χουρμάδων την ημέρα μπορεί να βελτιώσει τα συμπτώματα δυσκοιλιότητας έως και 35% 👏

 

Για περισσότερες νόστιμες συνταγές για μπάρες, πατήστε εδώ.