ΣΟΡΜΠΕ ΜΑΝΓΚΟ

Σορμπε μανγκο

Καλοκαιράκι είναι και δεν υπάρχει καλύτερο σνακ από ένα σορμπε !  Μια συνταγή που πρέπει να φτιάξετε γιατί είναι το πιο νόστιμο και υγιεινό σορμπε μανγκο  χωρίς ζάχαρη & μόνο 2 υλικά!!

Υλικά για 6 μερίδες:
1️⃣ 2 μεγάλα ώριμα μανγκο

2️⃣ 50 ml ρόφημα καρύδας

Προαιρετικά δυόσμο και τρίμμα άγλυκης καρύδας για γαρνίρισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

1️⃣ Κόβουμε τα μανγκο σε κυβάκια, τα τοποθετούμε σε σακουλάκι τροφίμων και τα αφήνουμε για αρκετές ώρες στην κατάψυξη μέχρι να παγώσουν.

2️⃣ Αφαιρούμε από την κατάψυξη και μόλις αρχίσουν να ξεπαγώνουν, τα ρίχνουμε σε μπλέντερ και χτυπάμε με το ρόφημα καρύδας μέχρι να πάρουμε ένα ομοιόμορφο μείγμα.

3️⃣ Προαιρετικά γαρνίρουμε με δυόσμο και τρίμμα άγλυκης καρύδας

 

Διατροφικές πληροφορίες μερίδα:

Ενέργεια: 71 kcal

Υδατάνθρακες: 19 γρ.

Πρωτεΐνη: 1.3 γρ.

Λιπαρά: 1.3 γρ.

Κορεσμένα λιπαρά: 0.8 γρ.

Φυτικές Ίνες: 1.8 γρ

Πώς φτιάχνουμε υγιεινά παγωτά 🍦🍦με λίγες θερμίδες στο σπίτι;
1️⃣ Προτιμούμε σορμπέ ή γρανίτες με φρούτα 🍓🍉🍑🍊🍋🍍🍌🍏
2️⃣ Χρησιμοποιούμε για γλυκαντική στέβια, μέλι, ή ώριμα φρούτα αντί για ζάχαρη.
.
Tips για κατανάλωση παγωτού χωρίς τύψεις:
✅ Αποφεύγουμε να καταναλώνουμε αμέσως μετά από γεύμα, το προτιμούμε σαν απογευματινό σνακ 😉
✅ Μια μπάλα σε κυπελάκι έχει περίπου 200 θερμίδες ενώ ένα χωνάκι με 2 μπάλες έχει 600 ‼️
✅ Απολαύστε το παγωτό σας σε βόλτα και αποφύγετε να αγοράσετε στο σπίτι όπου μπορεί εύκολα να υπάρξει υπερκατανάλωση. 🤭
✅ Δεν προσθέτουμε σιρόπι ή άλλα toppins. 😁

Άλλες συνταγές για σορμπε παγωτά, θα βρείτε εδώ.