ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ ΜΕ ΧΟΥΡΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΥΔΑ

Τρουφακια με χουρμαδες και καρυδα

Τα πιο τέλεια τρουφακια με χουρμαδες και καρυδα είναι εδώ , μπουκίτσες απόλαυσης και ενέργειας που θα σας συναρπάσουν❤️❤️!
.
Θα χρειαστούμε μόνο:
1️⃣ 200 γρ. βασιλικούς χουρμάδες χωρίς κουκούτσια
2️⃣ 10 κ.σ. από το νερό που μουλιάσαμε τους χουρμάδες
3️⃣ 140 γρ. νιφάδες βρώμης
4️⃣ 13 γρ. σκόνη άγλυκου κακάο
5️⃣ 1/2 κούπα τρίμμα άγλυκης καρύδας
.
Εκτέλεση 👨‍🍳:
✅ Μουλιάζουμε τους χουρμάδες σε καυτό νερό για τουλάχιστον 10 λεπτά.

✅ Στον κάδο της κουζινομηχανής ρίχνουμε τους χουρμάδες σουρωμένους με 10 κουταλιές σούπας από το νερό που τους μουλιάσαμε και χτυπάμε μέχρι να πάρουμε μια πάστα.

✅ Προσθέτουμε στον κάδο τα 100 γρ. από τα 140 γρ. νιφάδες βρώμης, το κακάο και συνεχίζουμε να χτυπάμε.

✅ Μεταφέρουμε το μείγμα σε ένα μπολ. Προσθέτουμε τα υπόλοιπα 40 γρ. βρώμης και ανακατεύουμε. Σχηματίζουμε 30 τρουφάκια, τα περνάμε από μπολ με το τρίμμα καρύδας ώστε να επικαλυφθούν και αποθηκεύουμε στο ψυγείο για λίγες ημέρες.

.
Θρεπτική αξία ανά τρουφάκι:
Ενέργεια: 46 kcal
Υδατάνθρακες: 8.7 γρ.
Πρωτεΐνη: 0.9 γρ.
Λιπαρά: 2.1 γρ.
Κορεσμένα Λιπαρά: 1.1 γρ.
Φυτικές Ίνες: 1 γρ.

🔸Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση βασιλικών χουρμάδων συνδέεται με βελτιωμένη αθλητική απόδοση καθώς φαίνεται ότι καθυστερεί την εμφάνιση του αισθήματος κόπωσης και του μυϊκού κάματου. Άρα αποτελεί ιδανική τροφή για πρόσληψη πριν από τρέξιμο 🏃‍♂️ποδηλασία 🚴 & κολύμβηση 🏊‍♂️
🔸 Κατανάλωση 2 βασιλικών χουρμάδων την ημέρα μπορεί να βελτιώσει τα συμπτώματα δυσκοιλιότητας έως και 35% 👏👏
🔸Οι βασιλικοί χουρμάδες έχουν 50% παραπάνω κάλιο από τις μπανάνες.