ΠΕΝΝΕ ΡΙΓΚΑΤΕ ΜΕ ΚΙΜΑ ΚΑΙ ΑΒΟΚΑΝΤΟ

Πεννε Ριγκατε με κιμα και αβοκαντο

Πεννε Ριγκατε με κιμα και αβοκαντο Χωρίς Γλουτένη  , ένα πιάτο εμπνευσμένο από τη μεξικάνικη 🇲🇽🇲🇽🇲🇽 κουζίνα, ιδανικό για ένα ισορροπημένο γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη και ελεύθερο γλουτένης. Καθώς οι Πέννε Ριγκάτε Χωρίς Γλουτένη MISKO παρασκευάζονται από λευκό και κίτρινο καλαμπόκι, το πιάτο δίνει την αίσθηση ότι καταναλώνεις τάκος 🌮🌮
.
Υλικά για 5 μερίδες:
✅ 400 γρ. Πέννε Ριγκάτε Χωρίς Γλουτένη MISKO
✅ 400 γρ. άπαχο μοσχαρίσιο κιμά
✅ 1 ξερό κρεμμύδι καθαρισμένο και ψιλοκομμένο
✅ 130 γρ. καλαμπόκι
✅ 100 γρ. φασόλια κόκκινα
✅ 15 ντοματίνια ψιλοκομμένα
✅ 1 κ.σ. ελαιόλαδο
✅ 1 κ.σ. πελτέ ντομάτας
✅ 450 γρ. συμπυκνωμένος χυμός ντομάτας
✅ 1 κ.γ. καστανή ζάχαρη
αλάτι
.
Για το μείγμα μπαχαρικών:
✅ 1/2 κ.γ. κύμινo
✅ 1 κ.γ. πάπρικα
✅ 1 κ.γ. καπνιστή πάπρικα
✅ 1 κ.γ. αποξηραμένη ρίγανη
✅ ¼ κ.γ. τριμμένο αποξηραμένο σκόρδο
ελάχιστη σκόνη τσίλι (προαιρετικά)

.

Εκτέλεση 👨‍🍳:
1️⃣ Σε ένα μπολάκι ανακατεύουμε όλα τα μπαχαρικά με αλάτι. Σε αντικολλητικό τηγάνι σοτάρουμε το κρεμμύδι σε υψηλή φωτιά για λίγα λεπτά με το ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι. Προσθέτουμε την καστανή ζάχαρη, τον πελτέ ντομάτας και το μισό μείγμα μπαχαρικών. Ρίχνουμε τον κιμά, το υπόλοιπο μείγμα μπαχαρικών και σοτάρουμε για περίπου 10 λεπτά μέχρι να πάρει χρώμα.
2️⃣ Ρίχνουμε το συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας (ή τριμμένη ντομάτα) και ανακατεύουμε για 6-7 λεπτά σε μέτρια φωτιά.
3️⃣ Στον κιμά ρίχνουμε το καλαμπόκι, τα φασόλια, ανακατεύουμε και αφήνουμε στην άκρη.
4️⃣ Σε αλατισμένο νερό που βράζει ρίχνουμε τις Πέννε Ριγκάτε MISKO Χωρίς Γλουτένη και βράζουμε με βάση τις οδηγίες της συσκευασίας.
5️⃣ Σουρώνουμε τις Πέννε Ριγκάτε, ρίχνουμε στο τηγάνι με το μείγμα κιμά και ανακατεύουμε.
6️⃣ Σερβίρουμε τις Πέννε Ριγκάτε με τον κιμά και γαρνίρουμε με κυβάκια αβοκάντο και ψιλοκομμένο φρέσκο κόλιανδρο.
.

Διατροφικές Πληροφορίες ανά μερίδα (1/5 συνταγής):

Ενέργεια: 567 kcal
Υδατάνθρακες: 67 γρ.
Πρωτεΐνη: 34.1 γρ.
Λιπαρά: 18.7 γρ.
Κορεσμένα Λιπαρά: 4.9 γρ.
Φυτικές Ίνες: 7.6 γρ.