GLUTEN FREE FLATBREADS ΡΕΒΙΘΙΟΥ

Gluten free flatbreads ρεβιθιού

Πόσο συχνά μου ζητάτε συνταγές για gluten free, ψωμάκια ή πιτάκια; Πολύ συχνά είναι η απάντηση!!
Γι’αυτό κι εγώ σας έχω σήμερα την πιο τέλεια συνταγή για gluten free, πανεύκολα και πεντανόστιμα flatbreads ρεβιθιου με μόνο 2 υλικά!! 👏👏
.

Για να τα φτιάξετε θα χρειαστείτε 🧑‍🍳:
1️⃣ 1 κούπα (92 γρ.) αλεύρι ρεβιθιού
2️⃣ 2 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κούπα (240 ml) νερό
δενδρολίβανο ή θυμάρι
αλάτι
.
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

✅ Σε μπολ ρίχνουμε το αλεύρι ρεβιθιού, προσθέτουμε το νερό, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι και χτυπάμε καλά με ραβδομπλέντερ χειρός μέχρι να διαλυθεί το αλεύρι και να πάρουμε ένα λείο μείγμα χωρίς σβόλους.

✅ Σκεπάζουμε και αφήνουμε για περίπου μία ώρα.

✅ Σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς τοποθετούμε για λίγα λεπτά (περίπου 10) το τηγάνι για να κάψει (το τηγάνι πρέπει να είναι 100% πυρίμαχο χωρίς πλαστικά μέρη).

✅ Αφαιρούμε με προσοχή το τηγάνι από το φούρνο ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο, το μισό μείγμα, δενδρολίβανο και επαναφέρουμε στο φούρνο.

✅ Ψήνουμε στην ίδια θερμοκρασία για 8 λεπτά στη μεσαία θέση και για 6 λεπτά στην ψηλή (πάνω) θέση.

✅ Επαναλαμβάνουμε για το άλλο μισό μείγμα.

✅ Αφαιρούμε από το φούρνο, κόβουμε σε κομμάτια και
ENJOY……💜

σκέτο ή με γαρνιτούρες της αρεσκείας σας..
.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ
Αλεύρι ρεβιθιού:
1️⃣ Δεν έχει γλουτένη.
2️⃣ Περιέχει τουλάχιστον 10 γραμμάρια φυτικών ινών ανά κούπα.
3️⃣ Αποτελεί έναν ακόμα εξαιρετικό τρόπο για να εντάξουμε τα όσπρια στη διατροφή μας. Συχνή κατανάλωση οσπρίων με βάση τις επιστημονικές μελέτες συνδέεται με μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερόλης, βελτίωση των συμπτωμάτων δυσκοιλιότητας και με καλύτερες πιθανότητες υιοθέτησης ενός υγιούς βάρους.
4️⃣ Μπορείτε να φτιάξετε εύκολα το δικό σας αλεύρι ρεβιθιού και ναι επιφυλάσσομαι η συνταγούλα ή πιο σωστά ο τρόπος παρασκευής θα έρθει σύντομα στο dietstories..
ENJOY NEW YEAR 🎉🎉🎉🥳🥳🥳🍾🍾🍾

Comments are closed.