ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΦΥΛΟ

Ποιες τροφές πρέπει να τρώει το κάθε φύλο;

 

Οι βασικές αρχές της υγιεινής διατροφής είναι σε γενικές γραμμές γνωστές σε όλους μας. Συνεπώς, όλοι αναγνωρίζουμε τη σημασία των φρούτων και των λαχανικών στη διατροφή, των προϊόντων ολικής αλέσεως, των ψαριών και του ελαιολάδου, τροφές που πρέπει να καταναλώνονται σε ικανοποιητικές ποσότητες από όλους. Μια πρόσφατη μελέτη ωστόσο κατέδειξε ότι υπάρχουν κάποια τρόφιμα που είναι περισσότερο ωφέλιμα για τους άνδρες και κάποια άλλα που είναι αντίστοιχα πιο ωφέλιμα για τις γυναίκες.

 

Άνδρες

Αναφορικά με τη διατροφή των ανδρών, φαίνεται ότι η σάλτσα τομάτας είναι πολύ σημαντική για τον ανδρικό οργανισμό. Η μελέτη έδειξε ότι άνδρες που καταναλώνουν σάλτσα τομάτας 2-4 φορές/ εβδομάδα έχουν σημαντικά χαμηλότερο κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του προστάτη. Επιπλέον, η κατανάλωση μπρόκολου σε ποσότητα 5 μερίδων εβδομαδιαίως, φαίνεται ότι προστατεύει σημαντικά κατά της ανάπτυξης καρκίνου της ουροδόχου κύστης στους άνδρες. Ο ψευδάργυρος είναι ένα πολύ σημαντικό θρεπτικό συστατικό για την υγεία του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος.

Συνεπώς, τα οστρακοειδή και τα θαλασσινά που περιέχουν υψηλές συγκεντρώσεις ψευδαργύρου είναι εξαιρετική τροφή για την καλή λειτουργία του ανδρικού αναπαραγωγικού συστήματος. Το ελαιόλαδο επίσης βοηθά στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης και έτσι συνιστά ένα σπουδαίο τρόφιμο για τους άνδρες καθώς τους προστατεύει από εμφάνιση υπερχοληστερολαιμίας και από συνοδές καρδιαγγειακές παθήσεις. Τέλος, το καρπούζι και η μπανάνα φρούτα πλούσια σε κάλιο, παίζουν σπουδαίο ρόλο στην πρόγνωση εμφάνισης υψηλής αρτηριακής πίεσης σε άνδρες.

 

Γυναίκες

Αντίστοιχες τροφές για το γυναικείο φύλο υπάρχουν και προστατεύουν τον γυναικείο οργανισμό από ποικίλες παθήσεις. Καταρχήν, η παπάγια είναι ένα φρούτο που προστατεύει τις γυναίκες από εμφάνιση παθήσεων της χολής, που τα τελευταία χρόνια μαστίζουν πολλές γυναίκες παγκοσμίως. Ο λιναρόσπορος πρόσφατα έχει γίνει αρκετά δημοφιλής και καταναλώνεται σαν συμπλήρωμα διατροφής ευρέως και όχι άδικα καθώς πρόσφατες επιστημονικές μελέτες απέδειξαν τη σπουδαιότητα των συστατικών του που δρουν μιμητικά των οιστρογόνων και καθυστερούν την ανάπτυξη καρκίνου του στήθους στις γυναίκες.

Το τόφου είναι ένα προϊόν του γάλακτος σόγιας και η μέθοδος παρασκευής του ομοιάζει αυτής των τυριών. Καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες στις χώρες της Άπω Ανατολής και έχει καταδειχθεί από μελέτες ότι μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης ιδιαίτερα στις γυναίκες και έτσι συγκαταλέγεται στις ωφέλιμες τροφές για το γυναικείο φύλο. Το βοδινό κρέας είναι πολύ πλούσιο σε σίδηρο και ταυτόχρονα φτωχό σε λιπαρά και συνεπώς συστήνεται για γυναίκες που χάνουν πολύ σίδηρο κατά την έμμηνη ρύση. Τέλος, τα πράσινα φύλλα κράμβης (λαχανίδες) και δευτερευόντως το κουνουπίδι και το σπανάκι είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη Κ. Γυναίκες οι οποίες καταναλώνουν τροφές υψηλές σε βιταμίνη Κ φαίνεται να έχουν κατά 30% μειωμένες πιθανότητες να εμφανίσουν οστικά κατάγματα.

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ
Dietstories:
No sugar challenge
Δείτε επίσης
Δείτε στο Youtube

Δείτε επίσης

Το εντερικο μικροβιωμα είναι μια σύνθετη κοινότητα μικροοργανισμών που ζουν στο πεπτικό σύστημα των ανθρώπων και των ζώων. Αποτελείται από

Βιωσιμη διατροφη Τα συστήματα παραγωγής τροφίμων που χρησιμοποιούνται ευρέως σήμερα είναι πλέον σαφές ότι είναι από τα πλέον επιζήμια για

Συσκευασμενα Τροφιμα Τα συσκευασμενα τροφιμα έχουν ομολογουμένως κατακλείσει την διατροφή μας. Πόσα όμως στα αλήθεια γνωρίζουμε για τα τροφιμα που

Καλάθι
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.
Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε αυτό που θέλετε.